درمان چین و چروک صورت بدون کرم و دارو

0

درمان چین و چروک صورت بدون کرم و دارو

ماساژ دهانی
درمان روی صورت: این روش که شامل ماساژ داخل دهان می شود توسط نیکولا جاس اختراع شده است. در این روش عضلات داخل لب فوقانی، گونه و ناحیه فک ماساژ داده می شوند. این کار موجب افزایش گردش خون و لیفت کردن صورت و ساخته شدن عضله می شود و موقتاً چین و چروک های ریز را کاهش می دهد.
چهره های مشتری این درمان: کیرا نایتلی و کیت ماس
درست یا نادرست؟
مطالعات نشان می دهند که ماساژ های ورزشی موجب افزایش جریان خون در مویرگ های عضلات می شوند و ترمیم عضله را بهبود می بخشند. مجله بین المللی نوروساینس ثابت کرده است که ماساژ موجب افزایش سروتونین یعنی هورمون “احساس خوب” می شود.

نظر کارشناس:

دکتر پاترسون می گوید: «افزایش گردش خون با کمک ماساژ به پوست صورت درخشش خوب و سالمی می دهد. و در پوست صورت بهبود موقتی ایجاد می کند.»


نیش زنبور

درمان روی صورت: ماسک زهر زنبور حاوی آنتی بیوتیک های طبیعی است که پوست را درمان می کند و اثر زهر موجب افزایش گردش خون و تجدید حیات سلول ها و افزایش تولید کلاژن می شود.

چهره های مشتری این درمان: دوشس کمبریج و دوشس کورنوال
درست یا نادرست؟
مانوکا داکتر، شرکت رقیب این محصولات، آزمایشاتی انجام داد که نشان می دهند زهر زنبور پوست را در مقابل آفتاب سوختگی، محافظت می کند و خواص آنتی باکتریال دارد. این زهر برای تسکین علائم تحلیل و فساد عضلانی، ورم مفاصل و ام اس نیز استفاده می شود.
نظر کارشناس:دکتر مک کیون می گوید: «هر کیلو زهر زنبور حدود ۵۰۰ هزار پوند قیمت دارد، پس نمی توانید از آن به عنوان محصول درمان پوستی با قیمتی مناسب استفاده کنید.»


غبار فضا

درمان روی پوست: محصولات بلک دایموند که توسط جراحی به نام دکتر یانیس الکساندریس و بر اساس ترکیبی که در روسیه برای کاهش آثار پیری مسافرت فضایی فضانوردان درست شده بود ساخته شده است. این محصول با استفاده از جریان گالوانیک اعمال می شود که به راندن مواد محصول به سمت پوست کمک می کند. سپس از فرکانس رادیویی برای تحریک روند ترمیم جراحت طبیعی بدن استفاده می شود.
چهره های مشتری این درمان: کارا و پاپی دلاوینی
درست یا نادرست؟
الماس را به شکلی به نام نانوالماس می سازند تا داروهای سرطان را به درستی و مستقیم به سمت تومور هدایت کند. محصولات پوستی بلک دایموند از این روش ملهم شده اند. آزمایشات بالینی نشان دهنده کاهشی اساسی در عمق چین و چروک و تأثیر آن بعد از چهار هفته هستند.
نظر کارشناس: دکتر پاترسون می گوید: «فرکانس رادیویی مؤثرترین بخش از این درمان است.»

انسان ها برای رد آثار پیری تلاش فراوانی می کنند و این تلاش ها گویی حد و مرزی ندارد. حداقل در ژاپن از روش های غیرعادی برای از بین بردن چین و چروک پوست و جوانتر ماندن استفاده می شود. در ماه اخیر گزارش شده بود که در ژاپن از حلزون های زنده برای درمان پوست استفاده می شود و هر جلسه این درمان حدوداً ۱۶۵ پوند خرج برمی دارد.کارشناسان و پزشکان ادعا می کنند که ژل چسبناکی که حلزون بجای می گذارد دارای آنتی اکسیدان هایی است که به پوست کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کرده و سلول های مرده را برمی دارد.

در این مورد با کارشناسان صحبت کرده ایم تا از اثربخشی این روش اطلاع یابیم:

اثر حلزون

درمان روی صورت: حلزون های زنده روی پوست گذاشته می شوند تا روی آن حرکت کرده و ژلی ترشح کنند که دارای آنتی اکسیدان مفید برای پوست است. گونه های باغچه ای حلزون بخاطر آلودگی برای این کار توصیه نمی شوند. این روش فقط در ژاپن موجود است ولی می توانید ژل حلزون را از انگلستان هم تهیه کنید که هر ۵۰ میلی گرم آن حدود ۲۰ پوند است.
چهره های مشتری این ژل: گفته می شود که کیتی هولمز از این ژل استفاده می کند.
درست یا نادرست؟
پرورش دهندگان حلزون در شیلی مشاهده کردند که دست های صاف و نرمی دارند و این منجر به انقلابی در صنعت مراقبت از پوست شد. تحقیق که امسال انجام شد نشان داد که استفاده روزانه از محصولاتی که حاوی ژل حلزون هستند چین و چروک ها ریز را بهبود می بخشند. آزمایشی که در سال ۲۰۰۷ با استفاده از ژل حلزون بر روی موش ها انجام شد نشان داد که برای درمان جراحت بسیار عالی است.
نظر کارشناس: دکتر مروین پاترسون، پزشک زیبایی می گوید: «ترشح چسبناک حلزون اثر مرطوب کننده دارد.»


درمان کاول

درمان روی صورت: سلول های بنیادی که از جفت و بند ناف گوسفندان نیوزیلندی استخراج می شود در این درمان مورد استفاده قرار می گیرند. این سلول ها را منجمد نموده و به شکل سرم درمی آورند که به صورت ماسک صورت و با ترکیب با عمل لایه برداری، لایه برداری گلیکولیک و درمان نور قرمز، روی بیمار انجام می شود.
چهره های مشتری این درمان: سایمون کاول و کیم کارداشیان
درست یا نادرست؟
آزمایشات بالینی در دست اقدام است، ولی نتایج اولیه ظاهراً بهبود قابل توجهی در درمان چین و چروک و لک های پیری نشان می دهند.

نظر کارشناس: دکتر دارن مک کیون، پزشک زیبایی می گوید: «وقتی جفت از گوسفند در می آید، پر از سلول های بنیادی است. ولی تا وقتی که این سلول ها آزمایش شوند، مرده اند. لایه برداری گلیکولیک به روشن شدن پوست کمک می کند.»


علم صوت
درمان روی صورت: با استفاده از لیزر پیکسلی که وقتی به پوست می خورد، به امواج صوتی آکوستیک تبدیل می شود، سفتی پوست تحریک می شود.
چهره های مشتری این درمان: این درمان هنوز برای چهره ها هم خیلی زود است.
درست یا نادرست؟
فتوآکوستیک تشکیل شدن امواج صوتی بعد از جذب نور در یک جسم جامد است. در آزمایشات، لیزر کارایی خود در جوان سازی پوست را ثابت کرده است و اداره غذا و داروی آمریکا نیز آن را تأیید کرده است.

نظر کارشناس:دکتر پاترسون می گوید: «این مانند روش معروف زخمی کردن یک ناحیه برای تحریک درمان است و بنابراین ممکن است مفید و مؤثر باشد.»


جایگزین بوتاکس

درمان روی صورت: محصولات رودیال گلاموکسی دارای سینیک هستند. سینیک یک نوروپپتید است که اثر انجمادی ملایمی بر چین و چروک دارد. این شبیه اثری است که زهر مار دارد.
چهره های مشتری این درمان: گوئینث پالترو، شریل کول، کایلی مینوگ و سیه نا میلر

درست یا نادرست؟
نوروپپتیدها به عنوان یک جایگزین موفق برای بوتاکس شناخته می شوند. آزمایشاتی که توسط رودیال انجام شده نشان می دهد که بعد از ۹۰ ثانیه، چین و چروک ها کمتر مشخص هستند و بعد از ۲۸ روز کاهش ۵۲ درصدی مشاهده می شود.

نظر کارشناس: دکتر مک کیون می گوید: «در غلظت بالا، اثراتی دیده می شود. ولی در مقایسه با بوتاکس خیلی کم است.»

ارسال نظر