چگونه بعد از مصرف قرصهای لاغری چاق نشویم

0

چگونه بعد از مصرف قرصهای لاغری چاق نشویم

با تمام شدن  دوره مصرف قرصهای لاغری بدن به حالت سابق خود بازمی گردد و وعده های غذایی از بی اشتهایی به  صبحانه، نهار و شام تبدیل می شود. با توجه به اینکه پس از پایان کامل دوره مصرف حجم غذایی به صورت ناگهانی افزایش می یابد، از این رو باید مراقب اضافه شدن وزن و افزایش میزان چربی ها باشید، نکات خاصی در مورد رژیم غذایی وجود دارد که باید فراگرفته و آن ها را رعایت کنید.


** نکته اول :برای جلوگیری از چاقی  رعایت کردن نکات مختلف در این روزها است. شاید به نظر عجیب باشد اما اگر بعد از دوره مصرف  پرخوری کنید یا از تنقلات  بیشتر استفاده کنید میل به خوردن بار دیگر به شما بازمیگردد و باعث می شود تا با افزایش وعده های غذایی وزن شما افزایش پیدا کند. پس بهتر است  همان رژیم غذایی  را ادامه دهید.
** نکته دوم : چون در زمان دوره مصرف کمتر از  مواد غذایی استفاده می کنید و معده به  کم خوردن مواد  عادت کرده است به همین دلیل سعی کنید با پایان یافتن مصرف قرصهای لاغری حداقل تا یک یا دو هفته همین رژیم غذایی را ادامه دهید. عده ای با تمام شدن قرصها به سراغ فست فودها می روند و بدن با مشاهده چربی زیاد آن ها را جذب کرده و سریع وزن افزایش می یابد.

** نکته سوم: مصرف قرصهای لاغری، کمی برنامه غذایی آنهایی که به دنبال چاق شدن یا رژیم گرفتن هستند را به هم میریزد و عده ای هم دیگر نمی توانند ورزش را ادامه دهند. این افراد باید دقت داشته باشند که از روز بعد از اتمام قرصها باید برنامه های غذایی و ورزش منظم را از سر بگیرند زیرا بدن در این زمان اماده جذب ماده های بسیار است و البته اشتها نیز بسیار بالا خواهد رفت.
** نکته چهارم: برای آنکه از افزایش وزن پس از  مصرف قرصهای لاغری  جلوگیری کنید بهتر است از همین امروز ورزش های هوازی را در خانه آغاز کنید. ورزش های هوازی به مدت ۲۰ دقیقه به صورت روزانه می تواند میزان چربی خون را تنظیم کرده و از چاق شدن جلوگیری می کند. این ورزش ها را پس از پایان قرصها ادامه دهید.

ارسال نظر