گن لاغری زنانه

0

گن لاغری زنانه

توضیحات فارسی گن لاغری اسلیم لیفت تکی | Slim N Lift :
کاهش دو الی سه سایز به محض پوشیدن . لاغری موضعی …
پوشش ۷۰% از بدن
گن اسلیم لیفت محصولی است با کیفیت تضمین شده و از الیاف طبیعی ساخته شده است قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است این محصول در ۷ سایز مختلف است که هر بسته حاوی دو گن ، یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ بدن عرضه شده است تا قابلیت استفاده از این محصول را با هر لباس ازهر رنگ و جنس را به شما بدهد.

گن لاغری زنانه اسلیم اند لیفت درجه ۱

این گن، از سری لباسهای زیر مخصوص بانوان است که باعث جمع شدن چربی های اضافه شده و بدن را صاف و محکم نشان میدهد. در دوخت اسلیم اند لیفت، هیچ درزی در جلو و پشت لباس به کار نرفته است تا مصرف کننده هنگام پوشیدن احساس راحتی و آسودگی کند. در طراحی اسلیم اند لیفت سعی شده است این گن نقاطی از بدن را در بر بگیرد که بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند، به همین دلیل برخلاف سایر محصولات مشابه، بلندی اسلیم اند لیفت، از زیر خط سینه تا بالای زانوها را شامل می شود یعنی دقیقاً نقاطی از بدن که بیشترین مشکل چاقی را دارند.
اسلیم اند لیفت مطابق آخرین فن آوری روز دنیا ساخته شده است. روشی که در آن مولکولهای کربن گیاه بامبو را به پلی استر خام اضافه می کنند تا در فرآیندی صنعتی میان الیاف پلی استر جای گیرند و بدین شکل قدرت جذب بو و رطوبت در پارچه بالا برود. در نتیجه هنگامی که این گن را به تن دارید نه تنها احساس راحتی و آرامش می کنید بلکه پوست بدنتان را خشک و خنک احساس خواهید کرد.

توضیحات فارسی گن لاغری اسلیم لیفت تکی | Slim N Lift :
کاهش دو الی سه سایز به محض پوشیدن . لاغری موضعی …
پوشش ۷۰% از بدن
گن اسلیم لیفت محصولی است با کیفیت تضمین شده و از الیاف طبیعی ساخته شده است
قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است
این محصول در ۷ سایز مختلف است که هر بسته حاوی دو گن ، یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ بدن عرضه شده است تا قابلیت استفاده از این محصول را با هر لباس ازهر رنگ و جنس را به شما بدهد.

سایز اندازه دورکمر
xsmall 82-65
small 86-71
medium 92-78
Larg 101-83
xLarg 110-89
xxLarg 124-103
***Larg 148-158

 

موضوعات :تناسب اندام

ارسال نظر