دستگاه اپیلاسیون از بین برنده موههای زاید بدن

0

دستگاه اپیلاسیون از بین برنده موههای زاید بدن

دستگاه اپیلاسیون همراه با یک عدد مومک خشابی و پد مخصوص  به عنوان هدیه جهت از بین بردن موههای زاید بدن 

از زمان استفاده از موم های سرذ به روش سنتی ، زمان زیادی می گذرد . با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی نه تنها موم ها تغییر کردند بلکه روش استفاده از آنها هم عوض شد . موم های سنتی به وسیله کاردک های چوبی ، فلزی یا پلاستیکی روی پوست یا پارچه کشیده می شدند . اما برای راحتی بیشتر و استفاده حرفه ای تر و پخش یکنواخت و هم سطح مواد اپیلاسیون” رول وکس ها ( roll wax ) وارد بازار شدند .هم اکنون در ایران ما رول وکس ها را با نام ” خشاب” یا ” خشاب اپیلاسیون ” می شناسیم .

خشاب های اپیلاسیون به طور عمده تشکیل شده اند از :

۱- محفظه و بدنه اصلی : که محتوی مواد اپیلاسیون  است . همچنین در برابر گرما مقاوم بوده است . این بدنه ها از نوعی پلیمر خاص تهیه میشوند . حجم معمول آنها بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ میل ایت اما انواع ۶۰ میل آن هم وجود دارد .

۲- رول گردان ( غلطک) : بزرگترین وظیفه خشاب را این رول انجام می دهد که شامل یک غلطک و یک بدنه است  . غلطک به گونه ای طراحی شده که بتواند مواد اپیلاسیون را در یک سطح و به یک اندازه و به طور یکنواخت روی سطح توزیع نماید .

ابتدا خشاب را درون دستگاه قرار داده وبعد از ۳۰ دقیقه غلطک خشاب را بر روی سطح پوست خود و از بالا به پایین حرکت داده وسپس پد مخصوص را روی سطح آغشته قرارداده و از پایین به بالا پد را بکشید.

همراه با پد و رل مومک رایگان

قیمت تک خشاب:۶۵۰۰۰تومان  نتیجه تصویری برای دستگاه اپیلاسیون 2 خشاب

قیمت ۲ خشاب:۱۰۰۰۰۰ تومان نتیجه تصویری برای دستگاه اپیلاسیون 2 خشاب
قیمت ۳ خشاب:۱۳۵۰۰۰۰ تومان  نتیجه تصویری برای دستگاه اپیلاسیون 2 خشاب
تماس:۰۹۳۶۷۵۹۲۱۷۶

موضوعات :بهداشتی

ارسال نظر