عجيب ترين مراسم‌ هاي عروسي!

0

عجيب ترين مراسم‌ هاي عروسي!

ازدواج و مراسم عروسي هميشه پر استرس بوده و همه زوج‌ها به دنبال مراسم خاص و به يادموندني هستند. هم دوست دارند که همه چيز عروسي خاص و منحصر به فرد باشه. عکس عروسي، ژست عکس عروس و داماد ، ماشين عروس و …
عروسي‌هايي که در ادامه مي‌بينيد همه جزو اين عروسي‌ها هستند

۲٫ عروسي فروشگاهي

عروسي در فروشگاه T.J Maxx. آرزوي ليزا ازدواج در راهروي کفش‌هاي سايز ۸ فروشگاه تي.جي مکس بود. اون که اين مکان رو “محل شادي” نام گذاشته بود، بالاخره با Drew Ellis در همين محل ازدواج کرد. اين ازدواج در حالي صورت گرفت که اين فروشگاه هنوز باز بود.

۳٫ عروسي با جاذبه صفر

عروس: لباس سفيد وگوشواره‌هايي شبيه به سيارات کوچک؛ داماد: لباس رسمي مشکي با دکمه سر‌دست‌هايي شبيه به فضا پيما اريک فينگان و نوآ فولمورازدواج‌شون رو در هزاران متير بالاي خليج مکزيک ، به عنوان اولين ازواج جاذبه صفر برگزار کردند.البته رد و بدل کردن حلقه‌ها و بوسيدن عروس و داماد با مشکلاتي همراه بود

۴٫ برگترين عروسي زير آب

دويست و شصت و يک غواص در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۰ در  ساحل مورکون، البا، ايتاليا به زير آب رفتند تا مراسم ازدواج فرانچسکا کولومبي و ژان‌پير جيانيکارو را برگزار کنند.

۶٫ عروسي اسکيتي

کي ميگه لباس عروس بايد سفيد و سنتي باشه؟ اين زوج تم عروسي‌شون اسکيت بوده و عروس و داماد وهمينطور مهمان‌ها با اسکيت اينور و اونور مي‌رفتند!

۷٫ عروسي يخچالي

عروس و داماد گفتند: ” ما انجامش ميديم” و اينجوري شد که در شهر Juneau آلاسکا، روي يک توده يخ شناور که معمولا درجه حرارت ۵ تا ۱۰ درجه پايين‌تر از روي زمينه، اونها ازدواج کردند. اميدواريم که اينکار منجر به يک ازدواج گرم شده باشه.

۸٫ ازدواج بالني

مايک کيجاک که ۱۵ سال بود در کاليفرنيا بالن داشت و روي دره سونوما پرواز مي‌کرد، يک روز با درخواست انجام ازدواج در آسمان مواجه شد و اون رو پذيرفت. البته مهمان‌هاي اين ازدواج محدود به ۸ نفر بودند!

۱۰٫ عروسي BatManي

ين هم ايده‌اي هستش! عروسي با تم سياه و طلايي که بر پايه عروسي درجه يک بت‌مني شکل گرفت.

موضوعات :دانستنیها

ارسال نظر