لاغری اسان با بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا)

0

لاغری اسان با بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا)

قرص لاغری و چربی سوز بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا)

قرص لاغری و چربی سوز بونیتیکال اسلیمینگ (اسپانیا) این روزها درصدر جدول فروش داروهای لاغری در جهان قرار دارد. پدیده ای شگفتانگیز که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سایزتان تعجب خواهید کرد تا از کاهش وزنتان .محصولی ویژه حتی مخصوص استفاده برای آقایان. فرمول این محصول به قدری قدرتمند است که پس از سومین روز مصرفشما تغییرات را به خوبی احساس خواهید کرد.

عملکرد محصول:بوتانیکال اسلیمینگ Botanical Sliming باعث کاهش اشتها و کنترل آن خصوصاً اشتهای کاذب ناشی از استرس و هیجانات می باشد و اثرگذاری سریع و مستقیم بر روی چربیهای انباشده شده در نواحی مختلف بدن به خصوص شکم – پهلو – بازو- ران دارد . بوتانیکال اسلیمینگ Botanical Sliming باعث کشیدن و جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست می شود و با دفع سموم و مواد زاید از بدن – مانع جذب قند و چربی اضافی می گردد. هر ورق محتوی ۱۲ عدد بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب رساندن به دیگر اندامهای بدن است.با مصرف منظم یکماه بوتانیکال همراه با نوشیدن آب فراوان که ضروری می باشد ۵- ۶ کیلو کاهش وزن خواهید داشت. برای کاهش وزن بیشتر می‌توانید چند دوره از آن استفاده کنید.

طرز مصرف:روزانه نیم ساعت قبل یا بعد از صبحانه یک عدد میل شود.بهتر است بعد از مصرف یک لیوان آب جوشیده ولرم میل شود. مصرف مولتی ویتامین و مکمل آهن و همچنین روزانه ۲ لیتر آب ضروری است.

موارد منع مصرف:

افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال افراد با بیماریهای خاص قلبی

– فشار خون بالا

– نارسائیهای کلیوی

– خانمهای حامله و شیرده مجاز به مصرف این دارو نمیباشند.

تا کنون هیچگونه عارضه جانبی از مصرف این دارو گزارش نشده طریقه شناخت قرص اصلی و تقلبی:مدل اصلی به صورت ورقه ای بوده و روی هر قرص کلمه mztدرج شده است و در بسته بندی ۳۶ تایی است ولی مدل تقلبی در بسته بندی قوطی و بدون مشخصهmzt بوده و داخل قوطی ۳۰تایی است.

موضوعات :لاغری

ارسال نظر